שנחאי, סין: גורדי שחקים וריחם

היינו כל כך באקסטזה להופיע באחת הערים הגדולות בעולם, שנחאי. המציינת “ליד הים” עיר ענקית זו הייתה נמל מסחר בולט במשך שנים רבות בסוף 1800 עד תחילת שנות ה -1900. שנחאי היא לא בדיוק היעד המושלם של תרמילאי תרמילאים תקציבי, אך ניתן לעשות זאת בתקציב. לקחנו את רכבת הכדור האולטרה-מודרנית, המהירה במיוחד (250 קמ”ש/שעה) מבייג’ינג לתחנת הרכבת בשנגחאי. לאחר מכן החלפנו לקו ה- MTR כדי לקחת אותנו לאכסניה שלנו שם התקבלנו בפרצופים מחייכים כמו גם באזור חצר מדהים. אחד הדברים הטובים ביותר בתרמילאים בסין הוא שההוסטלים ממש כאן הם כמה מהתמורים הטובים ביותר לכסף שראינו אי פעם. זה היה מאוחר כשהגענו אז פשוט פרקנו את התיקים שלנו כמו גם הלכנו אידיאלי לישון.

דרייט מחכה ברכבת לשנגחאי בתחנת הרכבת בבייג’ינג
ניק נהנה מרכבת הכדור האלגנטית מבייג’ינג לשנגחאי
ניק ברכבת הכדור מבייג’ינג לשנגחאי

העמידה בבוקר היינו מוקדם כדי להתחיל את יום ההליכה שלנו ברחבי העיר. זו עיר מאוכלסת בולטת עם כלי רכב כמו גם אנשים ברחבי הרחובות כמו גם מדרכות. כשהיינו שם זה היה באמת חם, לח כמו גם מורחב למדי; עם זאת, עדיין נהננו בעצמנו. גילינו כמה דרכים אחוריות עם כופתאות מצטיינות, הכנו את דרך שנגחאי הפופולרית, כמו גם מוכר אטריות קטן מהכביש שהצליף בנו ארוחת ערב טעימה.

בניין הבנק של הונג קונג ושנגחאי משמאל כמו גם בית המכס מימין, שנחאי
הבניינים הסנסציוניים משנות ה -1900, שנחאי, סין
ניק מביט החוצה על גורדי השחקים בשנגחאי – יום כל כך ערמומי
צד של מוכר אטריות הרחוב, שנחאי, סין
נהנה מארוחת האטריות שלנו עם בירה צוננת, שנחאי, סין

נשים שעושות כופתאות בפס ייצור – בדרך כלל סיניות! שנגחאי, סין
במהלך הערב עשינו את השיטה שלנו לרחוב הולכי רגל הפופולרי. וואו, איזה מראה שהיה! כל הבניינים המהממים נדלקו, אנשים שהלכו כמו גם נהנים מהערב, מוזיקאים מנגנים בזמן שאנשים רקדו כמו גם חנויות הקנייה היו ארוזות. המשכנו ללכת לעבר המים כמו גם עשינו את השיטה שלנו לבונד, שהיא טיילת חוף ים סנסציונית שנמשכת לנצח. ההסתכלות על פני המים הייתה נוף של כל גורדי השחקים המתנשאים המוארים; כמו גם המסתכלים מאחורינו היו הבניינים הישנים והמוזרים מראשית המאה העשרים. זה ניגוד הטוב ביותר בין הישן כמו גם המודרני.

רחוב הולכי רגל מואר בלילה, שנחאי, סין
בניין קורן יפהפה, שנחאי, סין
עזים בדרך ברחוב הולכי רגל, שנחאי, סין

קבוצה של נשים סיניות שרצו תמונה עם דרייק, שנחאי, סין
מסתכל על גבי השמיים מהציור, שנחאי סין
בילינו רק 2 לילות בעיר הענקית הזו בהתחשב בכך שהבנו שנחזור. קיבלנו החלטה לקבל צעד לאחת העיירות הקרובות-על ידי טונקסי במחוז אנחי.

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. זה מציין שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.