נוסעים לבנאה, הפיליפינים – הולכים לטרסות אורז במגרש זורם!

בבנאה היינו כשהיינו המומים ממזג האוויר הלא סביר. הגשם נשפך אחר הצהריים שהראינו אז ישבנו במסעדה שלווה כמו גם שמחים על כמה התמחויות אזוריות טעימות. דיברנו עם כמה מטיילים אחרים שעשו כמה טרקים ברחבי האזור כמו גם אהבנו אותם כך שדארייט כמו גם אני באמת התפללתי שמצב מזג האוויר יסיר.

מצב מזג האוויר נסגר על בנאוי

למחרת בבוקר, היה לנו קצת שמש, אולם ענן מבשר כהה באופק מנע מאיתנו להתחייב לטיול יום שלם, אז פשוט יצאנו לראות כמה מהנופים באזור סביב עיר בנא. אזור זה בצפון לוזון ידוע בטרסות האורז המדהימות שלו. לפני למעלה מ -2000 שנה היו מגולפים שרשראות הרים שלמות כמו גם חרוטות בשדות אורז פנטסטיים ידידותיים לסביבה ששינו לחלוטין את הטופוגרפיה של ארץ הררית זו. הטרסות הועברו בתוך משקי בית ייעודיים אלה מדור לדור. פעולות ענקיות אלה של הנדסה אנושית נחשבות כעת על אתר מורשת עולמית של אונסק”ו כמו גם על השאלה השמינית של העולם. הם מצוינים כי הם בשווים עם הפירמידות לטבע הנבוך שמאחורי הסגנון שלהם כמו גם פיתוח ללא שימוש בכלים עכשוויים. הם ממשיכים 10,000 קמ”ר כמו גם מעוררי השראה באמת.

נוף מהסיפון שלנו ב- People Lodge Banaue

נוף מדהים של טרסות האורז של בנאה
דרייט כמו גם בחרתי לפנות לא פחות מנקודות התצוגה הרבות ברחבי העיר בה אנו עשויים לקבל נקודת תצפית מתאימה של הטרסות, אז יצאנו לסביבות 8 בבוקר לבד. התרחשנו על ידי Banaue Homestay, היה על ידי משק הבית של דורין שהסתפקנו באוטובוס יום קודם. עצרנו פנימה כמו שהיא סיפקה להראות לנו את המקומות המועדפים עליה. היא באמת התנהגה כמו מדריך עבורנו, ההבנה שלה באזורים פלורה, עולם החי כמו גם התרבות הייתה מדהימה. סיפקנו כמה אנשי שבטים אזוריים שהשתמשו בחיפוש אחר האזור, שרבים מהם היו בני יותר מ -90, כמו גם טיולים סביב הצוקים התלולים כל הזמן בכל יום. כאשר התקרבנו לנקודות הנוף הגדולות ביותר, השמיים נסגרו כמו גם הגשמים החלו בדיוק בזמן שנכנס לתלת אופן כמו גם לטייל אותו לעיר.

פנים של לוחם בנא
יד של לוחם בנא

Banaue Warrior
נופים מדהימים

אותנו עם החבר החדש שלנו דורין
דרייט כמו גם דורין

וזה בסופו של דבר היה הסיפור של בנאוי, כמו גם בעצם כל השבועיים הבאים של הטיול שלנו. גֶשֶׁם. בדרך כלל זו העונה היבשה שמבטיחה קצת יותר מפזר כל כמה ימים, אולם עם השינוי לכאורה באקלים ברחבי העולם, הפיליפינים אינם יוצאים מן הכלל. הגשם היה אכזרי כמו גם הסערות החשמליות היו פנטסטיות, אולם היינו מרותקים למסעדה הקטנה במלוננו בשאר יומיים שלנו בבנאה.

הליכה עם עיירת בנאה עם דורין

ביום האחרון שלנו, עם הסערה, דורין התנגד למלוננו כמו גם הזמין אותנו לקריוקי בפאב האזורי שלה. מכיוון שבילינו את הימים האחרונים בעבודה באתר שלנו מול מסכי המחשב הנייד שלנו, שמחנו לצאת כמו גם לבלות הרבה יותר זמן עם חברנו החדש. אז היא לקחה אותנו לבר הקריוקי של בני דודיה כמו גם לנו לבחור כמה מנגינות שהיא עשויה לשיר לנו. הקריוקי גדול בפיליפינים כמו גם כולם נכנסים אליו. למען האמת, הבעלים של הפטנט למכשיר הוא פיליפיני כמו גם ברחבי הארץ כולם כמו גם הכלבים שלהם אוהבים להמשיך כמו גם לחגורה מנגינה, מיומנת או לא. למרבה המזל דורין היה מיומן להפליא כמו גם השר כמה מנגינות פנטסטיות.

דורין מנגן מנגינה

שמחנו על כמה בירות כמו גם בשיחות פנטסטיות איתה כמו גם בסוף שהיא אפילו סיפקה לשלם עבור המשקאות. היא הייתה נדיבה להפליא, כמו גם סיפקה לנו מתנות של מתנות של תליוני ערעור גדולים של מזל גדול שנחצבו מעץ בנאה יליד. יתכן שלא היה לנו את מצב מזג האוויר בצד שלנו, עם זאת, היה לנו מזל רב לספק את דורין כמו גם שהמשכנו ליצור איתה קשר באמצעות הודעות טקסט מאז. למרבה הצער מעולם לא הצלחנו לעשות את הטרקים שהפכו את האזור סביב בנאוי מפורסם, אולם אפילו מה שראינו קרוב לעיר היהפנטסטי אז אני הנחה שזו רק סיבה שנצטרך לחזור יום אחד. השארנו את בנאה באוטובוס בן לילה כשהגשם דופק לאורך כל הדרך. למרבה המזל נמלטנו מההרים מבלי שהוחזקו בשיטפונות, אולם לא אהבנו את רעש התחזית סביב הפיליפינים: גשם, סערות, טייפונים כמו גם ברקים. לא מה שעברנו בראש כשארגנו את השהות שלנו במדינה עם מזג אוויר עז ומזיק לעתים קרובות. אנו עשויים רק לקוות שזה יסיר.

אוהב את זה? להצמיד אותו! ?

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. פירוש הדבר שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו וכן לרכוש מאותם קמעונאים.